NEREA ALBERDI

Nerea Alberdi konpositorea, orkestratzailea eta moldatzailea da. Ikus-entzunezko Komunikazioan lizentziaduna da eta Zinema, Telebista eta Bideojokoetarako Musika Konposizioan Masterra Berklee College of Music-en. Musikagile gisa, irudirako musikaren esparruan lan egiten du batez ere. Sarritan egiten du lan Lucio Godoy, Zacarias M. de la Riva, Vanessa Garde, Alfonso Vilallonga edo Sergio Jiménez Lacima konpositoreentzat, baita bere kontura ere zineman, telebistan, arte eszenikoetan, publizitatean eta estudioko konponketetan. Bere azken lanen artean hauek daude: Go!azen eta Irabazi arte telesailetarako musika; Achero Mañasen Un mundo normal (2020), Iciar Bollainen La boda de Rosa ((2020), Isabel Coixeten Nieva en Benidorm (2020), Imanol Uriberen Llegaron en la noche (2022) film luzeetarako orkestrazioa; Javier Marcoren Josefina (2021) luzemetraiaren jatorrizko musika (Vanessa Garderekin batera konposatua) eta Eva Guerreroren konpainiaren LOF dantza ikuskizuna. Orkestrazio irakasgaia ematen du Madrilgo Escuela Música Creativako Musikako Goi Mailako Graduan, eta Deustuko Unibertsitateko Kultura eta Elkartasun Graduko irakaslea da. Hiru urtez, ekainera arte, Radio Euskadiko “Graffiti” saioan hartu du parte, musika dibulgazioari buruzko asteroko atal batekin.


AITOR ENERIZ

Bilbo, 1977. Ikus-entzunezko Komunikazioan lizentziaduna da UPV-EHUn, eta gidoilari profesionala da 2005etik. Telebistan ibilbide luzea du, eta arrakasta handiko programetan eta telesailetan hartu du parte, besteak beste, Vaya semanita (Ondas Saria 2006), Euskadi Movie, Irrikitown, Nekane Amaya, Go!azen, Ihesaldia, El día de mañana edo Irabazi Arte. Haritz Zubillagarekin batera El ataúd de cristal (2016) film luzea idatzi du, gaur egun garapen fasean dauden hainbat gidoiez gain. Zubillagaren She’s lost control (2012) eta Norma Vilaren Jules D. (2016) film labur sarituen egileetakoa ere bada. EHGEPeko (Euskal Gidoilarien Elkartea) presidenteordea da.


MAIALEN SARASUA

Ikus-entzunezko Komunikazioan lizentziatua Bartzelonako Pompeu Fabra Unibertsitatean. Muntaian eta postprodukzioan espezializatuta dago, eta zinemarako nahiz telebistarako egin du lan, dokumental, fikzio eta animazioa arloetan. Azpimarratu beharreko lanen artean, Samu Fuentesen Bajo la piel del lobo (2017) fikziozko film luzea, Maider Oleagaren Kuartk Valley (2021) eta Enara Goikoetxea/Iurre Telleriaren El último paso (2011) dokumentalak eta Jordi Evoleren Salvados programaren kapitulu bat, “Mr. Trump, disculpe las molestias”, daude. Azken urteotan hamar film labur baino gehiago muntatu ditu, horien artean Mikel Gurrearen Heltzear (2021), 2021eko Veneziako Zinemaldian hautatua, edo Malagako 2022ko Zinemaldian sail ofizialean lehiatu berri den Maider Oleagaren Irrits (2022). Aldi berean, bost film labur idatzi eta zuzendu ditu, eta antzerkirako eta museoetarako edukiak egin ditu.